Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Μαρτίου 26, 2007

Πεινάω...

Απ' το πρωί ήθελα να γράψω κάτι τις για να δείτε ότι η διάθεσίς μου βελτιώθηκε και δεν είναι πλέον κατήμαυρη, αλλά δεν πρόκαμα.
Και δεν πρόκαμα, γιατί έτρεχα.
Δουλειά με τη σέσουλα ρε παιδιά, πολύ πράμα μιλάμε.
Αλλά προκειμένου να ξαναπάρω τα κάτω μου και να μην έχω προλάβει να δηλώσω ότι το τέως αναφερθέν μου έρεβος διαλύθηκε (ούτως ώστε όταν ξαναπέσω να μπορείτε να αναφέρετε το σχετικό στοιχείο στον ψυχίατρο για να έχει ορθή εικόνα περί του ιστορικού μου), χαλαλίζω στην πάρτη μου ένα διαλειμματάκι για να σας κάνω μια τζα από την χαραμάδα και να ξαναβουτήξω στο χαρτομάνι μου.
Τζα!
Αλλά να την πω και την αμαρτία μου; Πεινάωωωωωωωω! Ευτυχώς που είχαμε εορτάζοντα από τα χτες και μας έφερε φοντάν, τα οποία και οφείλω να ομολογήσω ότι έχω ήδη τσακίσει.
Άντε, σας αφήνω τώρα γιατί πρέπει να συνεχίσω την πολύτιμο συνεισφορά μου επ' αγαθόν της κοινωνίας βεβαίως βεβαίως.

Υ.Γ. Τίποτα άλλο για καταβρόχθισμα μήπως σας βρίσκεται;

5 Comments:

At 3/27/2007 2:16 μ.μ., Blogger K-Top said...

χμμμ.. τι στιγμη που διαβάζω το ποστ σου μασουλάω ένα πράγμα με ένα μπιφτέκι μέσα αλλά όχι μπούρκερ. Φέρνει περισσότερο σε ..μπιφτεκόπιτα!

 
At 3/27/2007 4:16 μ.μ., Blogger jul said...

μαλιστα....εγω παντως όταν έχω τα κατω μου δεν πειναω....:Ρ:Ρ
Παρολαυτα έχω τσακίσει μια αραβική πίτα με διαφορα μέσα...ΣΡΛΟΥΠ ηταν...τωρα λεω να παρω και εναν iced caramel latee (δεν ξερω πως γραφεται!!) απο τα starbucks μπας και γλυκαθω λιγακι...4,55€!!!!!!!Οι κλέφτες!
βγηκα εκτος θεματος...για σενα μιλαμε..σωστα!!!!χαχαχαχα

 
At 3/27/2007 11:29 μ.μ., Blogger snikolas said...

Δευτέρα το έγραψες το post, ελπίζω τώρα… Τρίτη, σχεδόν Τετάρτη να έχει κόψει η πείνα! :p

 
At 3/28/2007 5:05 μ.μ., Blogger tzo said...

Άντε καλή δουλίτσα βρε!

 
At 3/29/2007 1:34 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

atron:
Μην είναι φετόπιτα αθηναϊκή?

julia:
Εσένα, εμένα, κολλάς τώρα κι εσύ σε κάτι λεπτομέρειες!

snikolas:
Η αλήθεια είναι ότι γενικά σαν άνθρωπος πεινάω πάντα:(

allitnil:
Άντε ευχαριστώ βρε!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity