Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Απριλίου 23, 2007

Αδυνατώ...

Ειλικρινά σας μιλάω.
Με το χέρι στην καρδιά μου την πεντάφυλλη.
Άμα λαχταράει η ψυχή σας, δέχομαι να υποβληθώ και σε ορό της αλήθειας.
Θέλω να γράψω. Μέρες τώρα. Κι έχω να πω, ουουου, ένα σωρό πράματα.
Αλλά μονίμως κάτι γίνεται και δεν αξιώνομαι.
Κάτι θα με διακόψει, κάτι θα μου ρημάξει την έμπνευση, όλο βγαίνουν εμπόδια που έχουν σαν αποτέλεσμα το να στερείστε του μεγαλειώδους ταλέντου μου. Κακόμοιρα κι εσείς...
Όμως δεν φταίω εγώ. Σας το είπα (σας έχω χιλιοπαρακαλέσει νομίζω να μη με αναγκάζετε να επαναλαμβάνομαι. Στο τέλος θα καταντήσω κουραστική χωρίς να το θέλω).
Φταίνε χίλια δυο άλλα πράματα, πολλά και διάφορα, αλλά όχι εγώ.
Λίγο τα κέφια, λίγο το πήξιμο (έως πολύ αυτό το τελευταίο), λίγο τα χίλια μύρια που έχω στο ατέλειωτο μυαλό μου τω καιρώ ετούτω, αδυνατώ να συγκεντρωθώ. Αδυνατώ να δημιουργήσω.
Άμα περάσει πάντως, δεν θα σας λησμονήσω. Θα το μάθετε το δίχως άλλο.

Υ.Γ. Και τόσο που κατάφερα, καταπιέστηκα και τα κατάφερα. Για να μην τρελαθείτε στην αγωνία γιατί.

11 Comments:

At 4/23/2007 8:17 μ.μ., Blogger ONOMATODOSIA said...

αξια,αξια...

αααχ!αυτη η δουλεια!

δε γινεται κι αλλιως ρε γαμω το.

 
At 4/23/2007 9:29 μ.μ., Blogger snikolas said...

Εγώ θέλω να πάρεις τον ορό της αλήθειας! :p

 
At 4/24/2007 2:12 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

σε καταλαβαίνω. κι εγώ όλο δουλειές είμαι τελευταίως :)

 
At 4/24/2007 7:26 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Πάλι καλά μικρό μου! Αν και υπάρχει μια γενικότρη κλαπίτιδα στην ελληνοβλογόσφαιρα...

 
At 4/24/2007 8:20 μ.μ., Blogger tzo said...

και εγώ!
ουφ!

 
At 4/25/2007 1:21 π.μ., Blogger nosyparker said...

Δεν πειράζει που αδυνατείς, μόνο να μην αδυνατίσεις. :-)

 
At 4/25/2007 9:10 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

onomatodosia:
Μα άμα ήταν καλή, θα μας πλήρωναν για να την κάνουμε;

snikolas:
Με προκαλείς λοιπόν;;

yo!reeka's:
Μας έχει φάει η μπίζνα.

an-lu:
Λες να κόλλησα απ' αυτό;

allitnil:
Ουφ και πουφ άμα λάχει.

nosyparker:
Να σου πω, δεν θα με χαλούσαν δυο τρία κιλάκια αν δραπέτευαν.

 
At 4/25/2007 12:26 μ.μ., Blogger Trilian said...

καλα ξέτελα (καλά ξεμπερδεματα δηλαδής!!)

 
At 4/26/2007 10:49 π.μ., Blogger jul said...

Ενα θα σε πω κυρία μου, αυτό το ρολόγι που έχεις στο μπλόγκιον σου με αγχώνει...Μου θυμίζει το ρολόϊ στην καταπακτή στο LOST....
πφφφφφφφφφφ

 
At 4/27/2007 4:35 μ.μ., Blogger K-Top said...

Καταλάβατε τώρα όλοι σας γιατί γράφω 1 πόστ το 3μηνο?????

Πάλι καλά που βρέθηκε το θεριό να εξηγήσει!!! Δεν θα μπορούσες να τα πεις καλύτερα! Νομίζω ότι θα οικειοποιηθώ το ποστ σου!!!

 
At 5/04/2007 1:36 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

trilian:
Αμήν και πότε...

jul:
Άμα με ξαναπιάσουν τα κέφια θα το αλλάξω φορ γιορ πάρτη μόνο.

atron:
Χάρισμά σου βρε!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity