Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Πέμπτη, Απριλίου 05, 2007

Αναποδιάζω...

Για κάποιον περίεργο και αόριστο λόγο, φορές - φορές μου αρέσει πολύ να είμαι ανεπίκαιρη.
Φεριπείν, τώρα που είναι εορταί του Πάσχα και ο περισσότερος κόσμος εμπνέεται από αυτές και έχει κάτι σχετικό να σκεφτεί ή να πει.
Εγώ γιοκ. Αλλού νυχτωμένη.
Είναι πιο πιθανό να μου έρθει έβνευση να μιλήσω γι' αυτό κατά τα Χριστούγεννα μεριά, παρά τώρα που τρέχει.
Τα δε Χριστούγεννα πάλι, στάνταρ θα μου 'ρθει να στοχαστώ τις καλοκαιρινές διακοπές.

Έχει κρύο κι ο κανονικός κόσμος θέλει να πάει για έναν ζεστό γκαϊφέ;
Εγώ θέλω οπωσδήποτε να πιω φραπεδιά με το καλαμάκι (όχι αυτό που τρώνε στην Αθήνα, αυτό που ρουφάνε στην υπόλοιπη επικράτεια).

Πηγαίνουμε σε ψαροταβέρνα για περίδρομο;
Εγώ θέλω να φάω κρέας (και συγνώμη που σας κολάζω σαρακοστιάτικα).

Έχω νορμάλ οικονομική κατάσταση (φαινόμενο σπάνιο ωσάν μετεωρίτης οφείλω να ομολογήσω);
Δεν βρίσκω να αγοράσω τίποτα.

Με δέρνουν αφραγκιές (φαινόμενο συχνό και πυκνό ωσάν την σκόνη οφείλω να παρατηρήσω);
Όλες οι ευκαιρίες και οι ανάγκες με επισκέπτονται μαζoμένες.

Μωρ' μπας κι είμαι ανάποδος άνθρωπος;

Υ.Γ. Ευτυχισμένος ο καινούριος Πάσχας σας ευχήθηκα, δεν ενθυμούμαι;

14 Comments:

At 4/05/2007 4:48 μ.μ., Blogger zouri1 said...

Συ ειπας.

 
At 4/05/2007 7:52 μ.μ., Blogger ONOMATODOSIA said...

εμενα καλη μου φαινεσαι...

ολοι ειμαστε αλλου.ο καθενας με τον τροπο του.

 
At 4/05/2007 9:34 μ.μ., Blogger An-Lu said...

...και καλόν Καλοκαίριν....!!!!!

 
At 4/05/2007 11:45 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Εισαι κατιτις... κατι ξερω κι εγω!

 
At 4/06/2007 11:25 π.μ., Blogger snikolas said...

Ναι ρε γμτ, είδες; πάντα όταν θέλουμε να πάρουμε κάτι δεν παίζουν φράγκα. Από την άλλη εγώ παθαίνω άλλο ένα εκνευριστικό, μόλις καταφέρω και μαζέψω κανένα φράγκο πρέπει να το ξοδέψω σε κάτι που μόλις προέκυψε.
Καλό Πάσχα και καλά να περάσεις.

 
At 4/06/2007 12:27 μ.μ., Blogger Unknown said...

Καλημέρα

Δεν χρειάζεται αναπόδιασμα

Καλή Ανάσταση
Καλό Πάσχα

Να περάσεις καλά

καλό πρωινό

 
At 4/06/2007 1:40 μ.μ., Blogger K-Top said...

Το ότι είσαι ανάποδος άνθρωπος δεν χωράει καμία αμφιβολία νομίζω. Αλλά με φαίνεται ότι είσαι επίσης και "Δεν ξέρω τι θέλω και δεν θα ησυχάσω αν δεν το αποκτήσω" επίσης!

 
At 4/07/2007 8:39 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

 
At 4/10/2007 12:27 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

ευτυχισμένος ο νέος πάσχας!
(τι έχει ο φραπές στην Αθήνα;;;)

 
At 4/10/2007 3:29 μ.μ., Blogger cindaki said...

Άιντε βρε, και του χρόνου!
Καλά κρασά!

 
At 4/11/2007 11:57 π.μ., Blogger jul said...

Μια χαρά εισαι καλέ!!!!
Καλύτερη από όλους :Ρ

 
At 4/11/2007 4:02 μ.μ., Blogger Mogwai said...

βρε λες?

 
At 4/12/2007 8:42 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

zouri:
Και συ συμφώνησας, μη χάσεις.

onomatodosia:
Να παιδί, να μάλαμα!

an-lu:
Επίσην!

dcd:
Κρύβε λόγια εσύ, κρύβε λόγια...

snikolas:
Είδες τι άπονη που είναι η ζωή;

sailor:
Ευχαριστώ για τις ευχές σου, κι εσύ πάντα γερός να είσαι.

atron:
Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα.

n.ago:
Χρόνια Πολλά σε όλους μας (κατόπιν εορτής βέβαια).

yoreekas:
Τον πίνουν με σουβλάκι.

sofi-k:
Και στα δικά σου βρε!

Julia:
Γι' αυτό το αγαπάω αυτό το κορίτσι, γιατί στάζει μέλι ο στόμας του!

mogwai:
Όχι ότι είμαι και σίγουρη...

 
At 4/12/2007 6:20 μ.μ., Blogger αμμος said...

Καθυστερημένα χρόνια πολλά και από μένα.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity