Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Παρασκευή, Μαΐου 18, 2007

Αποκοιμιέμαι...

Κάθε πρωί το ξυπνητήρι είναι ρυθμισμένο να μου υπενθυμίζει αλαζονικά πως είναι η πιο μισητή και σπαζονεύρικη εφεύρεση και ταυτόχρονα η πιο τρανή απόδειξη ότι ο σύγχρονος άνθρωπος είναι όπως και δήποτε απόγονος του Οιδίποδα (ετούτος δεν ήταν που έβαλε τα χεράκια του κι έβγαλε τα ματάκια του;).
Αλλά τι να κάνεις. Ας όψεται η ανάγκη. Κάθε πρωί λοιπόν, στις 7.30 ανανεώνω το ραντεβού μου με τον υπόλοιπο ξυπνητό κόσμο και έρχομαι σταδιακά να γίνω ένα μαζί του, όχι ότι το θέλω και ιδιαίτερα αλλά είπαμε, το κατεστημένο φυγείν αδύνατον.
Έλα όμως που σήμερα το αυτό δεν έγινε. Ο ύπνος δεν θέλησε να αποχωριστεί την ακριβή συντροφιά μου (μα γιατί να είμαι τόσο ευχάριστη και δημοφιλής;) και παρέμειναμε παρεούλα μέχρι τις 8 η ώρα, οπότε και υπό φυσιολογικάς συνθήκας θα έπρεπε να ξεκινάω για την δουλεία. Προφανώς πάτησα το κουμπάκι που δίνει εντολή στο παλιοαντιυπνητήρι να βγάλει τον σκασμό και είπα μέσα μου "καλά - καλά, σε δυο λεπτάκια σηκώνομαι".
Γενικώς δεν είμαι ιδιαίτερα καλή στον υπολογισμό του χρόνου, πόσο μάλλον όταν τα αντανακλαστικά μου δεν δουλεύουν ακόμη φουλ τάιμ. Έτσι τα δυο λεπτάκια έγιναν μισή ωρίτσα, και να 'ναι καλά η γειτόνισσα που τινάζει τα χαλιά της καθημερνά την ώρα ετούτη (γι' αυτό και χρησιμεύει και σαν καβάντζα ωρολόγιο κάτι τέτοιες πονεμένες φορές).

Με την ταχύτητα που ο σούπερμαν αλλάζει από κοινός θνητός σε ιπτάμενο ήρωα (εν γνώση μου χρησιμοποιώ ενεστώτα, διότι πιστεύω ακράδαντα ότι πρόκειται περί υπαρκτού προσώπου) άλλαξα κι εγώ από νυστοπούλι σε εκπρόσωπο της εργατικής τάξης και κίνησα για τον πηγαιμό.

Να 'μαι τώρα εδώ, να πίνω τον διπλό γκαϊφέ μου προσπαθώντας να συνέλθω και να προσπαθώ να υπενθυμίζω συνέχεια στον λατρευτό εαυτό μου: είναι Παρασκευή, είναι Παρασκευή, είναι Παρασκευή!

Υ.Γ. Μα γιατί να μην είναι Σάββατο;

10 Comments:

At 5/18/2007 10:46 π.μ., Blogger jul said...

ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ θεριο μου.....
και εγώ αυτό σκέφτομαι πίνοντας το καφεδάκι μου...και ΤΙΠΟΤΑ (λεμε τώρα) δεν θα μου χαλάσει την διάθεση....(αν και μετά τις 14.00 πάντα κάτι γίνεται)

 
At 5/18/2007 1:46 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

αστα και δουλεύω αύριο....

 
At 5/18/2007 4:05 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Εγώ από Δευτέρα με τις εξετάσεις θα τραγουδάω "μη με ξυπνάς απ' τις έξι, πριν ακόμα η μέρα να φέξει" (στρουμφάκια για τους αδαείς) :-P

 
At 5/18/2007 4:05 μ.μ., Blogger ανεστης said...

Καλύτερη η Παρασκευή απο το Σάββατο. Έχει προσδοκία, χαλαρότητα, σχέδια, πιο πολύ χαμόγελο.

 
At 5/18/2007 4:22 μ.μ., Blogger zouri1 said...

αντε ρε,ουστ ολοι απ εδω.Εγω ψηφιζω Δευτερα,που εχεις μια ολοκληρη βδομαδα μπροστα σου να δουλεψεις και να δημιουργησεις.

 
At 5/18/2007 5:30 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

zouri! zouri! zouri!

 
At 5/18/2007 7:57 μ.μ., Blogger aggelos-x-aggelos said...

Γιατί αν ήταν Σάββατο η γειτόνισσα με τα χαλιά ήθελε σκότωμα...

@ zouri1
Τι δουλειά κάνεις; Το έλεγα και εγώ κάποτε αυτό αλλά είχα δική μου δουλειά.

 
At 5/18/2007 8:45 μ.μ., Blogger tzo said...

Εδώ και ένα χρόνο όλες οι μέρες ίδιες μου φαίνονται (προς τρίτη όλες) , αλλά ομολογώ και να αργήσω να ξυπνήσω το πρωί,δεν τρέχει τίποτα. Δεν ξέρω όμως τι είναι χειρότερο, το πρωινό ξυπνιμα η να φεύγεις από τη δουλειά αργά το απόγευμα, δεν συζητώ φυσικά για την περίπτωση που συμβαίνουν και τα δύο!

 
At 5/19/2007 12:25 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

jul:
Και πλέον Σάββατο!

yo!reeka's:
Ωχού μωρέ το τσαμένο:(

nosyparker:
Όποιος δεν ήξερε τα στρουμφάκια να μην ξαναμπει στο σπιτικό μου.

ανεστης:
Και πιο πολύ πρήξιμο δυστυχώς...

zouri:
Κινέζος είσαι;

DCD:
Εσύ μη δεις παλαβό...

aggelos-x-aggelos:
Ποιος είπε ότι αφήνει το Σάββατο να πάει χαμένο; Μη μου το θυμίζεις, δράμα!

allitnil:
Τι τα θες. Το καλύτερο είναι να μη δουλεύεις ντιπ.

 
At 5/20/2007 4:32 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Δεν ξέρω αν το γεγονός οτι διαβάζω ημέρα Κυριακή το blog σου λέει κάτι... (άργησα να ξυπνήσω 2 ημέρες!)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity