Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Παρασκευή, Μαΐου 04, 2007

Παρηγορώ...

Δεν ξέρω πως έτυχε τον τελευταίο καιρό και μου λαχαίνει μονίμως να παρηγορώ κάποιον.
Αυτό τον καιρό υπάρχει έξαρση. Όλοι οι γνωστοί μου έχουν προβλήματα. Ευτυχώς που έχουν και μένα δηλαδή κι έχουν κι ένα καλό στη ζωή τους (που ο Θεός να τους κόβει μέρες και να μου δίνει χρόνια).
Πάντα ήμουν καλή στην παρηγόρια. Το 'χα βρε αδερφέ, πώς να το κάνουμε.

Από μικρό παιδί ερχόντουσαν άνθρωποι και μου έλεγαν τα ντέρτια τους, όχι μόνο κοντινοί μου, αλλά και διάφοροι απλοί γνωστοί που δεν θα περίμενα ποτέ να μου εκμυστηρευτούν κάτι. Μέχρι και μια συμμαθήτριά μου στο γυμνάσιο θυμάμαι, που σε γενικές γραμμές δεν ήθελε να με βλέπει μπροστά της (άτιμε γυναικείε ανταγωνισμέ) με είχε πιάσει να μου πει τα βάσανά της μια αποφράδα μέρα. Είναι να μην αναρωτηθώ γιατί;
Φαντάζομαι ότι οφείλεται κυρίως στο ότι ακούω.

Ναι, ξέρω ότι δεν είναι και σπουδαίο κατόρθωμα αυτό, αλλά δεν εννοώ απλά ότι λειτουργεί αρτίως (όταν με συμφέρει) η αίσθηση της ακοής.
Εννοώ ότι όταν μου μιλάνε, προσέχω τι μου λένε. Συγκεντρώνομαι στον άλλον και προσπαθώ να καταλάβω με ενδιαφέρον τι του συμβαίνει. Κατόπιν δε, επικεντρώνω την κουβέντα στο πώς μπορώ να βοηθήσω τον δυστυχή συνομιλητή μου (μα τι αλτρουισμός!).
Θα μου πείτε ότι ίσως θα έπρεπε να είχα γίνει ψυχολόγος. Το είχα σκεφτεί. Αλλά μου ερχόταν κάπως βαρύ το να πληρώνομαι για να δείχνω ανθρωπιά. Ακόμη πιο βαρύ μου ερχόταν να ξεκινήσω να ψάχνω δουλειά στα τριάντα μου.

Ax, άτιμη κενωνία και καταραμένε επαγγελματικέ προσανατολισμέ...

Υ.Γ. Ίσως κάποια στιγμή να ανοίξω καφετέρια "Το καφέ της Παρηγοριάς". Α ρε αθάνατο επιχειρηματικό πνεύμα που με χαρακτηρίζει!

14 Comments:

At 5/04/2007 1:47 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Αυτα ειναι.τοτε πρεπει να εισαι πολυ εμπιστος ανθρωπος!!!

 
At 5/04/2007 2:44 μ.μ., Blogger snikolas said...

Και τα δικά σου τα προβλήματα ποιος τα ακούει;

 
At 5/04/2007 2:48 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Εγω.

 
At 5/04/2007 5:52 μ.μ., Blogger zouri1 said...

χαχαχχαχαχχαχα
με την απαντηση του εφιαλτη σου.

 
At 5/04/2007 8:06 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Όσων αφορά την ιδέα για το καφέ, νομίζω οτι πρέπει να το σκεφτείς σοβαρά. Δόξα τω Θεώ έχω να σου φέρω πελατεία για να παρηγορήσεις (να γλιτώσω κι εγώ επιτέλους απ' αυτούς!!!)

 
At 5/05/2007 10:16 π.μ., Blogger Agobooks said...

χαχαχαχαχαχαχ
Καλόοοοοοοο!
Μου θυμίζεις τη ταινία που η μαμή του χωριού, είναι και ξεματιάστρα.
Πάντως, δεν σου κρύβω ότι, αποπνέεις μια αίσθηση παρηγοριάς.

 
At 5/05/2007 3:46 μ.μ., Blogger nahames nakanamoko said...

αν θες να κανεις ενα καλό στον κόσμο βγάλε αυτό το αγχωτικό πράσινο ρολόι που χεις κρεμάσει στο index!

το καφέ της παρηγοριάς είναι γαμάτο όνομα για καφέ, χωρίς πλάκα

 
At 5/06/2007 4:16 μ.μ., Blogger nahames nakanamoko said...

μπράβο!πολύ καλύτερα τώρα,αφού θες ντε και καλά να μετράς το χρόνο!

 
At 5/07/2007 10:04 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

πρεζα tv:
Ή είμαι, ή τουλάχιστον νομίζουν ότι είμαι...

snikolas:
Καλή ερώτηση.

dcd:
Καλή απάντηση.

zouri:
Όπου φτωχός κι η μοίρα του.

homelessmontresor:
Δώσε και σώσε!

n.ago:
Την αποπνέω ε; Εντυπωσιακό...

nahames nakanamoko:
Θες να συνεταιριάσουμε;
Υ.Γ. Η επιθυμία σας διαταγή.

 
At 5/07/2007 4:51 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

σε καταλαβαίνω. κι εμένα μου τα πρήζει πολύς κόσμος

 
At 5/08/2007 11:19 π.μ., Blogger Trilian said...

Αγαπητο Θεριο...
καιρό τωρα ήθελα να σου μιλήσω για τα προβλήματα μου. Το τελευταίο καιρό λοιπόν... :))

 
At 5/10/2007 2:02 π.μ., Blogger tzo said...

Αχ τώρα που σε βρήκα θέλω να μου πεις τι θα κάνω με ..... bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla καταλαβαίνεις φυσικά ότι..... και ...... ε δεν.... να , λοιπόν;

 
At 5/12/2007 10:22 π.μ., Blogger Unknown said...

Καλημέρα

Όλα τα λεφτά
Είναι η δημιουργία
και άσε το πνεύμα να είναι
Αθάνατο

Καλό πρωινό

 
At 5/14/2007 1:09 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

yo!reeka's:
Σκέψου εγώ, που δεν έχω και εξοπλισμό να μου πρήξει.

trilian:
Ναι, ναι, χμμμ... ενδιαφέρον, ναι, ναι...

allitnil:
Ναι, άντε ρε, πω πω, χμμμ... ναι, για πες...

sailor:
Respect.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity