Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Τρίτη, Ιουλίου 31, 2007

Ψυχαναλύομαι...

Δεν ξέρω γιατρέ μου.
Τι να σου πω.
Η αλήθεια είναι, ότι θα ήθελα να μην έχω να κάνω τίποτα άλλο όλη μέρα, πέρα από το να γράφω. Να ξυπνάω το πρωί, και ίσα με να κοιμηθώ η μοναδική μου έννοια να είναι να γράψω. Καλά ε, θα την καταέβρισκα μιλάμε.
Μια κούπα με καφέ, ένα ποτήρι με φραπέ (ή το ένα ή το άλλο αναλόγως των κλιματολογικών συνθηκών, και τα δυο συνάμα μπουρλότο θα γένομαν), το πληκτρολογιάκι μου, την οθονούλα μου και ό,τι κατεβάσει το δαιμόνιο μυαλό μου.
Λες ε; Ναι, τώρα που το λες όντως, από αυτή την άποψη είναι μάλλον λίγο οξύμωρο ότι όσο περνάει ο καιρός, τόσο λιγότερο γράφω στο τεφτέρι μου. Μη θαρρείς ότι δεν με παραξένεψε κι εμένα την ίδια, πρώτη εγώ αναρωτήθηκα και ξόδεψα σεβαστή ενέργεια για να το διαλευκάνω το θέμα. Τζίφος.

Γι' αυτό αφού είδα κι απόειδα, είπα να δώσω άδεια στα καβουράκια να πάνε για διακοπές λόγω θέρους και να δώσω κάνα φράγκο σε τα σένα μπας και τα φτυχία μπορέσουν να βγάλουν καμιάν άκρη.
Λες να φταίει που πονάει το χέρι μου; Μπα, αυτό προέκυψε χτες. Άρα ως δικαιολογία, δεν πολυστέκει. Να είμαστε λογικοί. Σε τρελογιατρό μπορεί να ήρθα, άμα τρελή όμως δεν έγινα ακόμα (δε θέλω ου).
Κατόπιν ωρίμου σκέψεως, τείνω να πιστέψω ότι αυτό που πραγματικά φταίει, είναι ότι είμαι ολίγον του όλα ή τίποτα. Και να σου εξηγηθώ σαφεστέρως πάραυτα.
Είναι ρε παιδί μου σαν να σου λένε πάρε αυτή τη σοκολάτα, ωραία και λαχταριστή, γάλακτος αμυγδάλου όπως με αρέσει, αλλά φάε μόνο δύο κομματάκια. Παραπάνω δεν έχει, δε βγαίνω μάτια μου δε βγαίνω.
Ε, άμαν είναι έτσι, δε θέλω καθόλου. Μισές δουλειές θα κάνουμε; Καθόλου δουλειές δε θα κάνουμε. Ή που θα φάω του σκασμού ή που δε θα δοκιμάσω καν.

Ξέρω 'γω, λέω τώρα...


Υ.Γ. Αυτή η άσπρη μπλούζα με τα μεγάλα μανίκια για μένα είναι; Αχ δεν έπρεπε!

16 Comments:

At 7/31/2007 4:43 μ.μ., Blogger Τελευταίος said...

Σε ποιόν γιατρό πήγες; Κάτι παρόμοιο μου συμβαίνει κι εμένα και οι ασπιρίνες δεν κάνουν τίποτα!!! Αλήθεια αυτές οι μπλούζες βγαίνουν σε extra large?

 
At 7/31/2007 5:20 μ.μ., Blogger K-Top said...

Φάε τη μπλούζα και φόρα τη σοκολάτα για να είναι όλοι χαρούμενοι.

 
At 7/31/2007 6:07 μ.μ., Blogger snikolas said...

το παν μέτρον άριστον δε το έχεις ακούσει εσύ ε; :p

 
At 7/31/2007 6:48 μ.μ., Blogger zouri1 said...

το καλο ειναι οτι δεν εκανε σχολια ο cccd

 
At 8/01/2007 12:14 μ.μ., Blogger An-Lu said...

;-)

 
At 8/01/2007 12:16 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Άργησα??

 
At 8/01/2007 3:58 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

lamiotis:
Ουάν σάιζ είναι, άμα θες πες με να παραγγείλω και για σένα μπας και μας κόψει κάτι τις απ' την τιμή;-)

atron:
Την δοκίμασα. Πικρή είναι μωρέ (άσε που δεν έχει αμύγδαλα).

snikolas:
Μέτρο; Me; Μπα...

zouri1:
Δεν έκανε, ή μήπως έκανε και δεν το ξέρεις...?

an-lu:
:)

dcd:
Χαρακτηριστικά, αλλά σε κάλυψα ντοντ γουόρι.

 
At 8/02/2007 5:07 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

ο ψυχοπαθής δολοφόνος με το πριόννννννννννιιιιι - δεν κολώνννννεειειειειειειειειε!

 
At 8/04/2007 2:27 μ.μ., Blogger Haris said...

Ο Ρίλκε είχε πει: "Μην με ρωτάτε πως είναι να είσαι συγγραφέας. Αν ξυπνάτε το πρωί με μόνη έννοια το γράψιμο, τότε είστε σαν και μένα." Η πρώτη σου πρόταση μου το θύμισε...

 
At 8/07/2007 12:54 π.μ., Blogger nosyparker said...

Και τι σκας; Σάματις γι αυτό δεν μπλογκάρωμεν; :-P

 
At 8/15/2007 9:11 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Χρόνια πολλά και πολύ υγεία σε σένα και σε όλους όσους αγαπάς και σ’αγαπάνε!

 
At 8/16/2007 10:24 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

yoreeka's:
Φώναξε κανείς???

haris:
Τι να σχολιάσει κανείς σ' αυτό...

nosyparker:
Μεγάλη ιστορία.

n.ago:
Χρόνια πολλά και σε σένα φίλε :-)

 
At 8/16/2007 4:29 μ.μ., Blogger Haris said...

Δεν ξέρω αν μπορείς να σχολιάσεις κάτι. Πάντως και εγώ που το πρωτοδιάβασα έμεινα με το στόμα ανοικτό.

 
At 8/22/2007 1:20 μ.μ., Blogger jul said...

Καλέ την δική μου μπλούζα σου έδωσαν????
ΦΕΡΤΗΝ ΠΙΣΩ ΩΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕεε

 
At 8/28/2007 10:20 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Οχι και δεν έπρεπε,
κι αργήσαν και μισό αιώνα...

 
At 9/04/2007 9:19 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

haris:
Ε κλείστο ντε μη μπει καμιά μύγα!

jul:
Δεν την εδίνω, δεν την εδίνω.

brainsick:
Εσύ έχεις μνήμες μισού αιώνα, εγώ πάλι έχω τα μισά σου χρόνια, πού να ξέρω;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity