Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Πέμπτη, Μαΐου 31, 2007

Ξεχνάω...

Με πρόδωσε.
Με εγκατέλειψε.
Μόνη.
Στα κρύα του λουτρού.
Έτσι, χωρίς ειδοποίηση.
Χωρίς μια λέξη.
Μια συλλαβή.
Ένα κιχ βρε αδερφέ!


Παλιά; Θυμόμαν τα πάντα.
Βρε άπαξ και είχε γίνει κάτι, εγώ τέλος, το είχα καταγράψει στον απειράριθμων δυνατοτήτων εγκέφαλό μου δια παντός. Αφού στη δουλειά όποιος ήθελε να τσεκάρει κάτι ρωτούσε πρώτα εμένα αν μου έλεγε κάτι και μετά το έψαχνε περαιτέρω. Άμα δεν μου θύμιζε εμένα τίποτα, δεν έμπαινε καν στον κόπο να το κοιτάξει (όχι που βαριόταν κιόλας).
Η μνήμη μου εγγύησις. Σίγουρα πράματα.
Μέχρι πριν λίγο καιρό.
Η άτιμη θύμησή μου άρχισε να με προδίδει. Δεν μπορώ να φέρω στο μυαλό μου ένα σωρό πράματα, πράματα δηλαδή που υπό άλλες συνθήκες θα μου ήταν αυτονόητα.
Όχι τι έφαγα χθες, ποιον συνάντησα προχθές, πού άφησα τα κλειδιά μου, ραντεβού, μαντεβού, τίποτα σας λέω.
Γιοκ.
Ανησυχώ, δεν σας το κρύβω.
Μωρ' μπας και έπαθα κάτι;
Μην είναι της ηλικίας; Αποκλείεται, νέο κορίτσι (δεν θέλω σχόλια από τους όποιους σκορδόπιστους. Ουστ!).
Μην είναι Αλτσχάιμερ; Δεν το κόβω, έχω κόψει τις παρτίδες με τον γερμανικό πολιτισμού από χρόνια.
Μην είναι κούραση;
Μην είναι μάτι;
Μην είναι πόδι;
Δεν ξέρω τι είναι. Ξέρω ότι είναι ενοχλητικό. Δεν έχω πια καμία εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και σημειώνω μονίμως διάφορα αριστερά και δεξιά.
Και;
Μετά ξεχνάω που έχω αφήσει τις σημειώσεις μου.
Δύσκολη κατάσταση. Αχ βαχ!

Υ.Γ. Μπορεί να σας τα έχω ξαναπεί όλα αυτά βέβαια, αλλά δεν θυμάμαι και καλά...

21 Comments:

At 5/31/2007 3:19 μ.μ., Blogger snikolas said...

Αααααχ, γεράματα παιδάκι μου! :)

 
At 5/31/2007 3:29 μ.μ., Blogger kat. said...

Δεν υπάρχει καλύτερο από το να έχεις μειωμένη μνήμη! Συνεπάγεται της μειωμένης ευθύνης!!! Αρα είναι ευτυχισμένο το άτομο εκείνο του οποίου η μνήμη είναι περιορισμένη.

 
At 5/31/2007 3:55 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Οταν τα λέω εγώ φωνάζεις!!!

 
At 5/31/2007 4:39 μ.μ., Blogger Marina said...

Τα ξέχασες όλα ε? Τέλεια!
Μακάρι να σου έμοιαζα.

 
At 5/31/2007 5:25 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

μου μυρίζει υπερκόπωσις, φίλτατη!!!και κατα συνέπεια μυρίζομαι άδειούλααααααα

 
At 5/31/2007 6:20 μ.μ., Blogger zouri1 said...

ειναι οι κακες παρέες σου.

 
At 5/31/2007 7:53 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

α θα μάθεις. συνήθεια είναι

 
At 5/31/2007 10:37 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Καλοκαιρινή μπλογκίτιδα είναι...θα σου περάσει!
Διακοπές θέλεις!

 
At 6/01/2007 11:17 π.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Ποδι ειναι. Στο λεω εγω που εχω εμπειρια.

 
At 6/01/2007 1:23 μ.μ., Blogger K-Top said...

πόδι-πόδι είναι (και όχι πόδι-πόδι-πόδι) όπως θα πούνε μερικοί. Μόνο ο DCD έχει φτάσει σε τόσο προχωρημένο στάδιο.

 
At 6/03/2007 7:07 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Καλά, πως καταφέρνεις και ξεχνάς;
Να πάρει η ευχή.
Δεν μπορώ με τίποτα!

 
At 6/04/2007 3:57 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πάρε να διαβάσεις το βιβλίο της Τούλας Βλαχούτσικου,
λέγεται"όταν η μνήμη άρχισε να θυμάται."
Είναι μικρό και πολύ ωραίο. Θα καταλάβεις πολλά.
Lykos. Πες μου εαν το πάρεις...

 
At 6/05/2007 9:38 π.μ., Blogger Mogwai said...

να λυνεις κ κανα sudoku που κ που :)

 
At 6/05/2007 10:20 π.μ., Blogger jul said...

ΓΕΡΟΝΤΑΜΑΤΑ!!!!!!
λοοοοοοολ

 
At 6/05/2007 2:03 μ.μ., Blogger tzo said...

Εγώ πάλι είμαι χρόοοοοονια έτσι!
Δεν βαριέσαι πόσο να αντέξει και αυτό το μυαλό, κάποτε το μονό που το ένοιαζε ήταν να φάει να χέσει (με συγχωρείτε) και να κοιμηθεί! Τώωωωρα με δυσκολία προλαβαίνει να χέσει! (και πάλι με συγχωρείτε)

 
At 6/08/2007 3:31 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

snikolas:
Πάμε μια κόντρα;

kat:
Μην το λες. Όταν αρχίζουν οι υπόλοιποι και σε κυνηγάνε...

opious skordopistus:
Συγνώμη κύριε, ποιος είστε;

marina:
Μη νομίζεις, κι εγώ κάποτε σαν και σένα ήμουν!

lifewhispers:
Αυτή η ελπίδα με κρατάει ζωντανή:)

zouri:
Μη λες παρέες. Ξέρεις ότι αυτή η λέξη προκαλεί αντιδράσεις.

yo!reeka's:
Ναι μωρέ, απλά είμαι στην αρχή ακόμη, γι' αυτό με κακοφαίνεται.

an-lu:
Α να μας δω τον χειμώνα τότες.

 
At 6/08/2007 3:35 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

dcd:
Να το βάνω στον γύψο μήπως;

atron:
Δεν θέλω να μάθω τι είναι. Να μου περάσει θέλω.

n.ago:
Ποιος περνάει καλύτερα άραγε, εσύ ή εγώ;

lykos:
Θα το πάρω και θα σε ενημερώσω;)

mogwai:
Αχ λίγο βαρετό δεν είναι;

jul:
Από σένα δεν το περίμενα αυτό!

allitnil:
Εγώ να φανταστείς, μέχρι και σ' αυτό το τελευταίο έχω πρόβλημα τελευταία:(

 
At 6/10/2007 11:50 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Πολλές ρακές για το blogme

Sorry για το spam, αλλά ρίξε μια ματιά.

 
At 6/11/2007 10:05 μ.μ., Blogger vromogato said...

μ εκείνα τα 1000 ευρώ που μου χρωστάς τι θα γίνει?????

 
At 6/15/2007 11:36 π.μ., Blogger Trilian said...

έχεις ξεχάσει να γραψείς κείμενο εδω και μέρες!! ;)

 
At 6/26/2007 10:32 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

nosyparker:
Χρόνος γιοκ δυστυχώς...

vromogato:
Α δεν μου τα είχες χαρίσει;;

trilian:
Τι θα πει εδώ και μέρες; Με νούμερα να μιλάς κοπελιά. Δεν είναι δα και 500!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity